torsdag 20 november 2008

Oprah - bra eller anus?

Sara har gett mig ett ämne att disskutera runt.

Jag ser så himla sällan på oprah men hon är ju lite av en helgonförklarad gud i USA, tillsammans med Martha då så klart. Jag tycker att de avsnitt som jag sett av Oprah ändå har varit bra, hon tar upp mycket bra ämnen. Sist jag såg på det tog det upp vad alla kvinnor bör ha i sin basgarderob, jag tittade men tog inte till mig nått alls.

Jag tycker i alla fall att Oprah va väldigt modig när hon och hela programmet valde att stödja Obama inför presidentvalet. Men det är Oprah i sig, hon är så orädd av sig, hon tar upp vilket ämne som helst. Och så gråter hon i varje avsnitt typ, det gillar jag som också är en snyftare.

Sen måste jag säga en sak, jag vet inte hur gammal hon är, men hon är så jävla snygg.

Jag har inte så mycket åsikter om Oprah men hon är absolut bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hon är BRA bra bra =)
Hoppas du haft en bra kväll!
Sov gott
kram!