måndag 10 november 2008

god morgon....

det känns som mitt huvud är dubbelt så stort som igår..... usch usch...

har ni tänkt på att i alla tvprogram åker dom utomlands just nu.... Ensama mamman anette ska till turkiet med sina dejter och barn, i sanningens ögonblick kunde man vinna en lyxresa till turkiet osv.... jag vill också... ingen som har en miljon över som jag kan få..

min omröstning är avslutad men oroväckande resultat, 7 personer har inte köpt en enda julklapp än, 4 har köpt några. Jag ska bara köpa en till så är jag klar sen köper jag nog några till, till snuttis men i övrigt är jag klar när jag köpt till Ollis. Blir ni inte stressade av att inte ha börjat köpa julklappar än?

5 kommentarer:

Carro the one and only sa...

man ska ha ork oxå å gå i affärer de får bli när bebin ploppat ut

Anonym sa...

Inte det minsta!

Anonym sa...

Jo, jag är skitstressad över det och det är samma visa varje år.... jag har ju ingen fantasi så jag har så svårt att komma på den ultimata gåvan, suck! Men det ordnar sej det oxå.
Bonsaier! Hade du inte kunnat komma på nåt svårare när du ändå var igång!!?
Beror lite på vad det är för bonsai? (jag menar om det är ett träd, typ lönn eller om det är nån slags blomma eller?) Men annars vill dom ha svalt och ljust på vintern oxå - vintervila. Så du får försöka med förrådet igen och så skvätta på med lite vatten då och då så att det inte torkar.
Går det bra med plugget annars då??

Anonym sa...

Jag ska inte köpa några julklappar förutom till ett barn, så jag har ingen stress alls :)
Däremot så ska jag köpa lite presenter i Thailand, det är lite svårare att komma på...

Anonym sa...

det är sjukt bra :D