söndag 2 november 2008

Godmorgon!!!

Jag är inte en morgon människa, inte över huvudtaget!! Jag hatar det, jag sover så dåligt när jag ska upp tidigt. Jag behöver mina åtta timmar per natt men jag kan ju inte lägga mig vid 22 tiden och framför allt inte en lördag.

Men nu sitter jag här, äter den äckliga starten för jag orka inte koka gröt. Ska gå till jobbet om en stund, vette fan hur jag ska orka. Kom i säng vid halv ett, men har varit upp en gång och sen låg jag vaken när klockan ringde.

Jag hatar den här årstiden mörker och kyla, finns det verkligen någon som gillar den? Men en positiv överaskning är att det är 2,3 plusgrader ute jag hade förväntat mig 5 minusgrader. Det hade tagit död på mig. Men jag tror ändå kylan kommer få mig att vilja åka och köpa den där jackan jag la under igår. Man kan inte gå i skinnjacka hela vintern, fast man vill.

Man kanske ta en macka också, vet inte om den äckliga starten mättade mig speciellt. Akta er för "start fullkorn light" det är som smågrus. Man måste blötta upp den i mjölk i 10 minuter innan den är ätbart och jag gillar inte ens flingor och mjölk. Det ska vara fil.

Ni får alla har det bra idag!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tyckre faktiskt om den här årstiden. Älskar den tom. Men smaken är ju som baken! :)