måndag 17 november 2008

Att fylla år...

varför heter det att fylla år? Är det för man fyller på med ett år till? Nej jag vet faktiskt inte.

Jag känner mig äldre än igår, mycket faktiskt. Känns som jag mognat nått fruktansvärt under natten. Visserligen var jag hemskt övertrött igår kväll och töntade mig som bara den. Jimmy suckade högt åt mig.

I helgen var min pappa, hans fru och min lillebror här. Det var trevligt. Jag fick en stekpanna med lock från mamma via lillebror, ett monopol av papps och hans fru, och en chockladask av min lillebror. Jag vet inte om han är för lat för att verkligen tänka ut en födelsedagspresent och köpa den eller om det är för han vet att jag verkligen älskar choklad. Jag fick en chokladask förra året också, fast en mindre och en liten blomma.

Middagen var mycket trevlig och lyckad, de älskade maten. Efterrätten var inte lika uppskattat men va fan jag kan inte lyckas med allt jämt. Sen var vi in till stan och spela biljard. Fast då va inte pappa och frun med, jimmys kompis H va däremot med. Jag trodde inte biljard va roligt eftersom jag är så värdelös på det, det var skoj och jag värdelös. Jag och lillebror vann iaf hela tiden men enbart på tur ingen skiklighet alls. Min lillebror är inte så smart, är lagkamraten värdelös kanske man inte ska supa ner henne.

Igår gick vi igenom de förbannade lådorna från min pappas faster. Nu står det porslin över hela kökbordet, jag vet inte vad jag ska göra med det. Det blir nog ut med det på tradera.

Nu ska jag duscha, sen ska vi till Bergvik. Undra när jag ska få paket av Jimmy, undra vad jag får. Bara lite nyfiken. Hihih

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis :)