lördag 1 november 2008

pysselmoster

Idag har jag pysslat, av en svart vanlig bok med blanka sidor har jag gjort en dagbok till min systerdotter (7år), ville egentligen ha med linjerade sidor men dom va så dyra, den här kan hon ju rita i om hon vill dessutom. Ska sätta fast den där prinssesan som ligger brevid någonstans men jag vet inte vart. Kanske skiter i den men någon annan dekoration vill jag ha. Det får bli en tur på panduro helt enkelt. Vad min systerson (11år) ska få i julklapp vette fan. Men jag funderar på om jag ska göra en bok till han med kanske, behöver inte kalla den dagbok. Kan kalla den "hemligheter", men jag vet inte. Jag får lite lätt panik när jag inte vet vad jag ska ge folk i julklapp och han är verkligen den svåraste av alla att hitta på till. Dumma unge!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Cute! :)


Killar är svåra att köpa till överhuvudtaget, värsta affärsidén att starta en hemsida med tips på presenter till pojkar...