torsdag 13 november 2008

What's up polkagrislandet?

Efter en liten diskussion med Sara så bestämde jag mig för att det blir polkagriskladdkaka till efterrätt på lördag. Lite annorlunda men troligtvis supergott. Så igår åkte jag till Willys med lång lista inför middagen på lördag, jag hittade allt utom polkagrisar. Så var jag till pekås idag och letade och det enda som kom i närheten var den här lilla rackarn, på bilden nedanför. "polkstänger" hette den och fanns bland plockgodiset. Jag har nu smakat och godkänt men att det ska vara så svårt att hitta vanliga polkagrisar år 2008 i värmland? Jag har en reservidé med krossade marianne i istället. Vi får se hur det blir på slutändan.

Jimmy fick blommor av mig idag, jag har lite svårt att utala ett visst ord som börjar på F. Jag förstår att jag gjort fel, det är inte det. Men att just krypa till korsett och uttala ordet är vansinigt svårt. Det fick bli blommor istället. Men jag kan ju inte köpa blommor varje gång heller. Jag köpte dom lite för dom var billiga och fina också... =)

Nu ska jag hjälpa han att vika tvätt... fan va tråkigt!!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ibland får man ta konsekvenserna av vad man sagt eller gjort och man får ju stå för det man gör. Allt kan inte lösas med blommor eller pressenter att kunna säga förlåt är en stor viktig del i livet du borde väll ändå vara gammal nog att fixa det kan man tycka visst inte kul att erkäna man har fel och inte lätt att säga förlåt men gör man fel så gör man ju och ett förlåt kan betyda så mycket. Men ja jag fattar fortfarande inte vad Jimmy som är världens finnaste och snällaste kille ser i dig.

Anonym sa...

Det va ett möte me soc som inte gick så bra.
Och färgen i köket tycker jag e hemsk.
Men alla tycker ju olika.

Anonym sa...

Vilka superfina blommor :D

Åh nu fick jag värsta prestationsångesten när du tar mitt efterrättsförslag, jag har ju inte ätit det, jag vet inte om det är gott! Tänk om det inte är det? Blir du arg på mig då?

Hjääälp...

Anonym sa...

förstår inte riktigt vad du menar, jag själv går alltid in i den andras blogg som har kommenterat och lämnar mitt svar där. Hur ska jag annars veta att den andra fått mitt svar? Som nu.. jag svarar här :P hehe

Anonym sa...

jo men nu gör ju du det med :) jag tycker nog tvärtom faktiskt menmen

Anonym sa...

hahah köpte dem för att de var billiga, bäst idag.

Anonym sa...

söta blommor :)

Anonym sa...

S: HAHAHA, eller hur!!! Jag älskar att va ful ;D

Anonym sa...

jo man ska allt klara av att säga förlåt,de kan betyda väldigt mycke för han lr henne.tänk på de nästan gång du gör nått fel.