fredag 14 november 2008

shohooo det är fredag...

idag är det fredag vad innebär det, jo att alla våra hjärtan ska sättas i brand när vi ser vår underbara älskade Kevin i idol ikväll. Han är så duktig han kommer vinna hela skiten, det hoppas jag verkligen iaf. Idag ska idolerna sjunga soul, om ni inte visste det....

De ringde från jobbet nyss och frågade om jag kunde jobba lördag och söndag, typiskt att de ringer just den här helgen. Fick tacka nej helt enkelt. För imorn kommer ju faktiskt min far, hans fru och min lillebror hit. Jag ska öppna paket!! Visserligen får jag ju paket på måndag också, men jag tjuvstartar lite imorn.

Nu ska jag plugga en stund, sen ska jag sätta en surdeg och städa badrummet. Efter som socialomsorg är så pissigt tråkigt så fuskar jag lite och gör lite medicinska grundkurs istället. Det ser iaf ut som ganska simpla saker i uppgift ett, vi får väl se det kanske döljer sig en luring.

Puss och hej

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men Lisa, det låter som att du är glad för att få besök för att du ska få paket! Du är väl inte 7 år? Är du inte glad för att få besök av familjen? :D

Anonym sa...

Tävling på min blogg ! Vad med o tävla om den perfekta julklappen