söndag 23 november 2008

Jag är så trött så jag mår illa, hade ju tänkt plugga idag men jag kommer aldrig att orka. Kaffe och powernapp kanske gör susen. Sov så fruktansvärt dåligt inatt, såg en film till strax efter två, sen lyssnade jag lite på musik innan jag försökte sova. Sen vakna jag fler gånger i timmen hela natten, jag är inte gjord för att sova ensam tror jag. Inte min grej. Hur överlevde jag singellivet egentligen?

Jag har kommit på hur Gunnar tänker. Han får inte vara i sovrummet på dagarna på grund av Jimmys allergi, Jimmy är väldigt hård mot han att inte gå in där. Jimmy säger att Gunnar inte alls alltid ligger på sin filt i soffan utan han får ofta flytta han dit. Men nu när jag varit ensam hemma har sovrumsdörren stått öppen, Gunnar har inte ens varit på väg in där, han har bara legat på sin filt hela förmiddagen. Jag tror Gunnar retas med Jimmy bara för han vet vad han inte får. Han är inte dum den katten.

Nej kaffe va det....

Inga kommentarer: