tisdag 18 november 2008

Ensam mamma söker

har ni tittat på det? Jag och Sara har en msndejt ikväll då vi ska disskutera programmet.

Jag tycker det verkar som en av dom söker den stora kärleken och faktiskt funnit den de andra två de söker mer en pappa till sina barn och avelshingst till fler. Det verkar inte ens särskilt kära och då framförallt Nina. Hon säger hela tiden att det enda hon vill är att få fler barn, inte att hon är kär i nån av dom. Utan det är mer viktigt hur de är med dottern och om de vill göra ett gäng ungar med henne.

Hon har två killar kvar, eller ja det har ju alla tre tjejerna, men den ena är supertöntig. Han har bott i samma lägenhet sen han flyttade hemifrån, tog med sig bästa kompisen när hon var där på dejt och dessutom har han 3 cm tjock halslänk och armlänk. Han verkar så mesig. Hon får bara inte välja han. Den andra hon har att välja på är Micke, som hon verkligen borde välja. Han är trygg och stabil. Snyggast av de två och mogen. Jag vet inte varför men jag gillar inte Nina.

Annette har bestämt sig och hade nog det med en gång. Det tror iaf jag. Mange magen måste ju känna sig som femte hjulet i turkiet och han vet nog att loppet är kört. Hon har ju för fan haft sex med den andra medans hon knappt kan krama mange magen. Men jag tror Annette och Rickard kommer bli lyckliga ihop.

Sist är johanna och hon kommer välja Alex men då gör hon fel. Andreas är ju så mycket bättre på alla sätt och vis. Han är söt, snygg, verkar trevlig, trygg och mogen. Alex är bara jobbig.

Undra varför jag ser på skiten när jag stör mig så!!

Inga kommentarer: