måndag 3 november 2008

Idol!!!

Såg ni fredagens idol? Jag såg både i fredags och reprisen igår på jobbet. Temat var melodifestival och jag tycker dom förlöjligade hela konceptet! Jag blev faktiskt rent av iriterad på tv4 för de är så löjliga. Så klagar dom på Lars att han gör bara parodier men vad gör dom då?

Hur som helst är jag nöjd att Sepideh åkte ut, nu har hon slaktat tillräckligt många låtar. "I Kissed a gril" var hemskt, hon förstörde den. Jag fick ont i öronen.

Johan var från början en av mina favoriter men nu har han låtit exakt likadan hela tiden och jag börjar faktiskt tröttna. Men har har ju så extremt många fans så han håller sig nog kvar ett tag till. Igår på jobbet när han sjöng satt jag med en dement tant som pratar mycket osamanhängande om allt möjligt. Men när han sjöng sa hon bara "dret!" jag skratta så jag dog. Hon är så söt!

Robin B håller nog sig kvar för han är söt, och det är han ingen snack om det men han är inte en av de största talangerna.

Min absoluta favorit och typ alla andras med är ju KEVIN, jag älskar han. Så jävla duktig, så jävla glad jämt. Åh han är bara bäst, han ska vinna! Jag har sagt om han inte står i finalen ska jag äta upp en tånagel!

(Jag är inte helt nöjd med layouten i bloggen, jag vet att Sara gillar den! men det gör inte jag.... )

Nu ska jag skriva disskutionen på mitt livsåskådningsarbete så det blir klart någon gång. Puss hej

5 kommentarer:

Anonym sa...

Menar du att dom gjorde paradi när dom körde den där "melodi nummer 10.."? Ja det var töntigt tycker jag...

Men Lars var töntigast, för argument rekommenderar jag att läsa Isabella Löwengrips blogg, hon har helt rätt tycker jag!


(Och ja, Kevin är sötast i hela världen)

(jag undrar hur FAN nån kan gilla lill-johan?! så hemskt...håller med din lilla tant :P)

Anonym sa...

Layouten är skiiitbra så ändra inget nu :P

Ser att du bytt färger också, dom här färgerna känns inte så Lisa, men dom är väldigt fina :D

..Carl-Astrid sa...

jag menar den här "mellanakten" och att de va olika länder som tackade för en fantastisk show osv....

va men är inte henne blogg pausad får läsa sen

trodde inte du skulle fatta va dret betyder

Anonym sa...

Aha, nån mellanakt missade jag...

Hehe hon bloggar sen en vecka tillbaka :P Hänger du inte med? :P

Det betyder väl typ "skit"? Inget ord jag använder men man är väl allmänbildad ;)

..Carl-Astrid sa...

det va några från stjärnor på is som tönta sig